nobodyisperfect

Alla inlägg den 29 september 2011

Av nobodyisperfect - 29 september 2011 17:49

.... Livet är inte alltid så lätt som man önskar att det vore... Jag önskar ofta att det vore exakt som jag ville.... Lätt och roligt... Men man får inte alltid som man vill. Alla har dåliga dagar..vissa upp till veckor...m.m. Sånt är livet. "NoBodyIsPerfect"  Ibland är man ledsen utan någon anledning alls... Ibland arg...Och ibland glad.. Allt här i världen kan påverka ditt beteende och humör. Är det soligt ute...Kanske du blir glad... Regn...ledsen.. Snö.. lycklig? Alla är olika... Allt har något till sin fördel samt nackdel.. Jag vet att jag ser världen på ett annat sätt än vad andra 14åringar kanske gör... Jag blir rörd om någon pratar om krig...Svält...m.m. Jag kan läsa påhittade texter på facebook som handlar om livet samt döden och börja gråta.

Jag kan sitta för mig själv inne i mitt rum och bara tänka på vad meningen med livet är. Varför och hur människorna kom till. Frågor utan exakta svar.

En rosa himmel kan få mig att stanna till och tänka på dom nära och kära som har gått bort. Är det stjärnklart ute kan jag lägga mig på marken och bara kolla. Kolla och kolla. Norrsken...Är något speciellt... Det är magiskt...


Stanna upp ibland och tänk på livet...Vad det har att ge och ta.. Bara tänk... Le...fäll en tår...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards